mister ouzo will si glei vu da bestn seitn präsentiern, wos? ob da da klemens mithaltn kann? außadem san diese fhler ja sehr sanfte gemüter..des is nix fia di!
bist jetzt zfriedn amsi? i man dass i im forum bin? lieg grad nackt in da sonne und bräune mich!! und wegn dir sitz i jetzt da..min laptop aufm schoß-aba lang haltet er des eh nimma aus! i kann fast nimma tippen weil die tastn so heíß san!! außadem siag i fast nix vum bildschirm!
Zitat von Miss PiggyI Nimm holt an selbstbräuner-dann brauch i mi nix mehr schean!!!bin ganz glücklich dassd wieda da bist!!!
ABA NIX kann des geile gefühl gebraten zu werdn wennst in da sonn liegst ersetzn.. do gehts jo net wirklich ums braun werdn sondern darum dass ma vielleicht des letzte mal in unserem lebn den sommer genießn können!! Vastehst...i ko draußn sei..ohne PULLI!
In Antwort auf:lieg grad nackt in da sonne und bräune mich!! und wegn dir sitz i jetzt da..min laptop aufm schoß-aba lang haltet er des eh nimma aus! i kann fast nimma tippen weil die tastn so heíß san!! außadem siag i fast nix vum bildschirm!
Inspiriert von diesem Post, habe ich gerade den Selbstversuch gemacht. Also zuerst auf die Terasse - wegen prallen Sonnenschein gar NICHTS auf dem Laptop gesehen. Also zurück in den Wintergarten - sehr heiß und kein WLAN. Deshalb sitze ich jetzt am Balkon, wo ich das Display lesen kann und WLAN habe.
Verdammter Freizeitstress!
(und nein ich habe es nicht am Schoß, sondern immer am Tisch.... was aber auch stark am Laptop liegt...)
-- It is by eating sandwiches in pubs on Saturday lunchtimes that the British seek to atone for whatever their national sins have been. They're not altogether clear what those sins are, and don't want to know either.
gut mr. ouzo, GUT! So braucht ma ka schlechts gwissn ham dass mas wetter net ausnutzt!! Und braun wird ma a nu! Zumindest i bin ganz zfriedn mitn Tageserfolg!
Ich habe leider es nicht ganz ausgenutzt... Zu spät aufgestanden und dann habe ich schon wieder kochen müssen, etc. . Freizeitstress halt. ;)
-- It is by eating sandwiches in pubs on Saturday lunchtimes that the British seek to atone for whatever their national sins have been. They're not altogether clear what those sins are, and don't want to know either.
Hihi,da Ouzo wird a Hausfrau......Des hom die Briten wieda guat hinkriegt!
*Wenn die letzte Ölplattform versenkt und die letzte Tankstelle geschlossen ist, dann werdet ihr merken, dass man bei Greenpeace kein Bier kaufen kann.*
Was, nur weil ich jetzt 4-mal gekocht habe? Außerdem will ich alles immer in eine Pfanne mit heißem Öl hauen....
Zwei Marsriegel, Eier und Mehl habe ich jetzt.. fehlt nur noch ein wenig Mut... (ja, es geht um frittierte Mars )