Zitat von viehliebStegi, woit's du ned eigentlich mitfoaren. I hab di angrufen des wast scho no, oder?? I hab glaubt du bist scho zhaus. hülft jo nixxxxxxxxxxxxxx fest queren!!
Na hot eh passt, bin eh mit irgendam Typen mitgfohrn. C:\Daten
In Antwort auf:da herr obmann is auf mir glegen...ich brauche mehr details, würd mich nämlich auch interessieren
Kannst vergessen, damit kummst net auffi im Sparverein, der nutzt dich da einfach nur aus....
In Antwort auf:..da gute jörg, jojo...der schloft si holt im vorstand hoch. owa wos sull ma sogn, wer nur sudat wird net...
Siehe oben.
In Antwort auf:I glaub mit so am Fetzn bin i no nie quer durchs dorf gegangen...
Naja, solange du noch gegangen bist? Oder hast du den Asphalt geküsst? Also dein schlimmster Rausch in Rollsdorf - muss super gewesen sein....
In Antwort auf:So um 5:30 Uhr (also holba sechse) is dann owa wul gscheit graft gwoartn, also net nur so schwul wie vorher, dass nur an amol kurz übern Asphalt zogn hobn, i hobs leider (oder vielleicht doch zum Glück) selber net gsegn, owa der Hauptmann hot gamnt, dass sa si mit die leeren Bierfassln fost daschlogn hobn, also so a richtig guates Fest, mir ollem wos dazuaghert woar des...
Wieso fühle ich mich in London mit Terroristen und Morden auf der Straße, die ich täglich begehe, sicherer? ;) Beim über den Asphalt ziehen haben mehrere einen gezogen? Klingt IMHO ziemlich feig....
-- It is by eating sandwiches in pubs on Saturday lunchtimes that the British seek to atone for whatever their national sins have been. They're not altogether clear what those sins are, and don't want to know either.