Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 114 Antworten
und wurde 2.458 mal aufgerufen
 Allgemeines,Nutzloses,.....
Seiten 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
Irrwisch Offline

12.06.2006 19:55
#76 RE: Kummerkasten Antworten

i muas mein kummer jetzt a amoi loswerdn! Weisheitszähne san was ganz gemeines!
Die san nur zum Wehtun da!!

Kommunikationsreferent Offline

12.06.2006 19:55
#77 RE: Kummerkasten Antworten

Ausse, ausse damit!

Miss Piggy Offline

12.06.2006 19:59
#78 RE: Kummerkasten Antworten

i hob leida a a ziemliches problem: wos tuat ma wenn ma einfach keine nötige motivation aufbringen kann um am nächsten und übernächsten tag an haufen prüfungen positiv schreiben zu können?i bin erledigt!!!den ganzen heutigen tag hab i nur 10 vokabel gschofft weil i imma abgelenkt werd, wahrscheinlich liegts daran dass ma neben dem internet einfach net lernen kann!!owa wos sull i machen??? ES IS A ZWANG!!!

Irrwisch Offline

12.06.2006 20:01
#79 RE: Kummerkasten Antworten

do stellt ma si donn gewisse vereinsmitglieder vor wie sie bei da mündlichn sitzt
und die a nu schaffn!!!

Irrwisch Offline

12.06.2006 20:02
#80 RE: Kummerkasten Antworten

Zitat von Kommunikationsreferent
Ausse, ausse damit!

ja aba echt he!!! Jetzt zahts mi donn e nimma mit die sch... dinger!! soin mi in rua lassn!!

Dr.med.Wurst Offline

12.06.2006 20:27
#81 RE: Kummerkasten Antworten

Muast nur bei mir vorbeikummen!
Kriagst a Spritzn und an gratis Einlauf dazua und morgn bist wieda gsund!
Fest eini,eini mit den spitzn Dingern!

Dr.med.Wurst: Halbgott in weiss!

Dr.med.Wurst Offline

12.06.2006 20:31
#82 RE: Kummerkasten Antworten

Aja,ganz vergessn!
Beim Dr.Sommer Kummerkastn gehts eher um sexuelle Probleme!Da kennt sie da Sacool bessa aus!

Dr.med.Wurst: Halbgott in weiss!

harald_juhnke Offline

12.06.2006 20:46
#83 RE: Kummerkasten Antworten

mei bier is leer :-(
jeden tog an fetzn, jeden tog an fetzen, waun sull i die olde wetzn?

Irrwisch Offline

12.06.2006 21:03
#84 RE: Kummerkasten Antworten

[quote="Dr.med.Wurst"]Aja,ganz vergessn!
Beim Kummerkastn gehts eher um sexuelle Probleme!

drum redns a auf s 4 vum wetter. aba wurscht. meine zähnt dan weh und i mag jammern!
dr.med.wurst. maybe kumm i auf dei angebot zruck!

Mr. Ouzo Offline

12.06.2006 23:51
#85 RE: Kummerkasten Antworten

In Antwort auf:
Weisheitszähne san was ganz gemeines!

Ich kann nur beruhigen, dass das Reißen von Zähnen nicht wirklich weh tut. Hört sich nur ziemlich schiach an...

In Antwort auf:
wahrscheinlich liegts daran dass ma neben dem internet einfach net lernen kann!!

Ja, das stimmt eindeutig. Das wird erst besser wenn man schon alles im Internet kennt - und das dauert eine Weile. Als Zwischenlösung hilft in ein Zimmer ohne PC gehen, Studenten gehen auch gerne in die Bibliothek....

In Antwort auf:
do stellt ma si donn gewisse vereinsmitglieder vor wie sie bei da mündlichn sitzt
und die a nu schaffn!!!

Wos? Sam ma eh olle gscheite Buam!

In Antwort auf:
mei bier is leer :-(

Ich hoffe der Bernd hat dafür eine Lösung....

--
It is by eating sandwiches in pubs on Saturday lunchtimes that the British seek to atone for whatever their national sins have been. They're not altogether clear what those sins are, and don't want to know either.

Kommunikationsreferent Offline

13.06.2006 00:13
#86 RE: Kummerkasten Antworten

In Antwort auf:
Das wird erst besser wenn man schon alles im Internet kennt

Nein, wirds ned. Und ich weiß, wovon ich rede.

Irrwisch Offline

13.06.2006 01:37
#87 RE: Kummerkasten Antworten
"Ich kann nur beruhigen, dass das Reißen von Zähnen nicht wirklich weh tut. Hört sich nur ziemlich schiach an..."

i hob trotzdem ka lust nach 3 oda mehr h mit offenem mund dazuliegn,mich bearbeitn zu lassn und dann unterm zahnarzt wegzubrechn!!!

....O GOTT hert si des wieda mal doppldeutig an!!

Miss Piggy Offline

14.06.2006 13:59
#88 RE: Kummerkasten Antworten

GUAT dann halt net, vielleicht is jo net des internet schuld und i kann mi net konzentrieren weil i jetzt scho a weile kan sex mehr gehabt hab, wos sull i mit der ganzen Freizeit jetzt anstellen-´konn mir des wer sagn???? DA irrwisch rät ma jetzt bestimmt i sull ma an smaragti kaufm owa des is net des selbe!!!!!!i wü wieda a sexleben, verdammt, sunst kriag i kane guadn notn mehr!!!

Mr. Ouzo Offline

14.06.2006 18:40
#89 RE: Kummerkasten Antworten

Ich würde das einfach deinen Lehrern erzählen. Die verstehen das sicher! ;)

Und ein Smaragd soll helfen?

In Antwort auf:
Smaragd ist eine im hexagonalen Kristallsystem kristallisierende Varietät des Silikat-Minerals Beryll und hat eine Härte von 7,5 bis 8. Seine chemische Zusammensetzung ist durch Be3Al2Si6O18 beschrieben. Die Farbe ist durch Beimengung von Chrom- und Vanadium-Ionen grün, die Strichfarbe ist weiß.

Klingt eher langweilig. ;)

--
It is by eating sandwiches in pubs on Saturday lunchtimes that the British seek to atone for whatever their national sins have been. They're not altogether clear what those sins are, and don't want to know either.

Miss Piggy Offline

14.06.2006 22:08
#90 RE: Kummerkasten Antworten

des hot scho sei richtigkeit die insider wissn scho wos i man (nix gegen di owa des kann i da net so einfach einischreim!)

i hob ma a scho gedacht dass i meine lehrer aufklären muaß, owa von denen san jo a 80% single (also alle unbefriedigt) und deshalb

wern die diese ausrede net gelten lassen fürchte ich, owa beim lehrer sein merkts kana do kann ma pfuschn so vü ma wü und behält

trotzdem seine stelle- echt ungerecht!!!!

Seiten 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
«« BERND!
 Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz